ساعاتی پس از حادثه ریلی لرستان، در ایستگاه راه آهن تهران چندین واگن در حین مانور واگن های منفصلی از خط خارج شدند.
بعد از ظهر روز 12 آذر و ساعاتی پس از حادثه ریلی لرستان، در ایستگاه راه آهن تهران چندین واگن در حین مانور واگن های منفصلی از خط خارج شدند. به گزارش تین نیوز، روز یکشنبه 12 آذر روز پر حادثه ای برای حمل و نقل ریلی و شرکت راه آهن بود. از یک سو بامداد یکشنبه در راه آهن لرستان، ریل باس با واگن های گسیخته قطار در بلاک کشور به چمسنگر برخورد کرد و از طرف دیگر و حوالی بعد از ظهر در خطوط پشت پانل ایستگاه تهران چندین واگن در حین مانور واگن های منفصلی از خط خارج شدند. حادثه ریلیلرستان منجر به مجروحیت و مصدوم شدن پنج نفر و همچنین خسارت سنگین به ریل باس و واگن باری شد ضمن این که اتفاق ناگوار دیگری نیز پس از وقوع حادثه رقم خورد و آن هم قطع عضو راننده جرثقیلی بود. گفته شده به علت عدم رعایت نکات ایمنی، راننده جرثقیل ناحیه زاگرس به نام محسن منجزی هنگام مانور قطار دچار قطع عضو شده و دست و پای خود را از دست داده که ابتدا با بالگرد هلال احمر به خرم آباد و سپس با هواپیمای جت فانتوم نیروی هوایی ارتش برای مداوا از خرم آباد به تهران اعزام شده است. حادثه ای که روز ۱۲ آذر رخ داد و یک دستگاه ریل باس محلی دورود به اندیمشک با واگن باری خالی در محور لرستان ( بلاک چمسنگر به کشور ) برخورد کرد با واکنش کارشناسان و. متخصصان ریلی مواجه شد. به دنبال این حادثه کارشناسان ریلی تاکید کردند از سانحه مذکور نباید به سادگی عبور کرد چرا که در این رخداد ۲ سانحه همزمان یعنی فرار واگن باری و عدم مسدودی بلاک از سوی راه آهن و برخورد قطار مسافری سبک ریل باس با سرعت پایین به خاطر شرایط منطقه به وقوع پیوسته است. دلیل واکنش و حساسیت کارشناسان این است که یکی از بدترین و فجیع ترین حوادث ریلی ایران سانحه ریلی طبس است که به دلیل فرار قطار در ساعت چهار و ده دقیقه بامداد روز ۲۹ بهمن سال ۱۳۸۲ در نزدیکی ایستگاه خیام در ۱۷ کیلومتری نیشابور رخ داده است که طی آن ۳۵۲ نفر کشته و ۴۶۹ نفر زخمی شده اند.